Muusikkojen liitolle uusi hallitus

Muusikkojen liiton 29. varsinainen liittokokous oli koolla Helsingissä hotelli Presidentissä 8. ja 9. syyskuuta. Puheenjohtajaksi valittiin vaalivaliokunnan esityksen mukaisesti edelleen Ahti Vänttinen, jolla alkoi neljäs kausi tässä tehtävässä. Muita ehdokkaita ei asetettu. Varapuheenjohtajiksi valittiin Patrik Stenström (Helsingin Muusikot) ja Raila Kulokari (Freelancemuusikot). Myös varapuheenjohtajat valittiin suoraan vaalivaliokunnan esityksen mukaisesti.

Kokous valitsi hallituksen jäseniksi seuraavat henkilöt:
Heta Forstén (Keski-Suomen Muusikot), Veli-Matti Iljin (Helsingin Muusikot), Mia Kasper (Lahden Muusikot), Ritva Kaukola (Helsingin Muusikot), Sami Kuoppamäki (Freelancemuusikot), Matti Lappalainen (Freelancemuusikot), Leevi Leppänen (Freelancemuusikot), Pasi Lyysaari (Turun Muusikot), Juho Viljanen (Freelancemuusikot).

Liittovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin pitkään hallituksessa istunut Hanna Juutilainen (Helsingin Muusikot) ja varapuheenjohtajaksi edelleen Pekka Nissilä (Freelancemuusikot).