Liiton sopimushinnat Henkilöbrändäyksellä menestykseen -tapahtumaan 9.5.

Henkilöbrändäyksellä menestykseen -tapahtuma järjestetään Helsingissä 9.5.2017. Muusikkojen liiton jäsenenä voit osallistua tapahtumaan edullisemmalla hinnalla.

Tiistaina 9.5.2017 tapahtumahotelli Huoneeseen kokoontuu henkilöbrändäyksen ammattilaisia, jotka auttavat osallistujia kehittämään ammatti-identiteettiin liittyvää henkilöbrändiä.

”Tapahtuman moderaattorina ja järjestäjänä toimii ’juristien somekuningatar’, Lexperiencen yrittäjä Elina Koivumäki. Henkilöbrändäyksen salojaan jakavat mm. yksi Suomen tunnetuimmista henkilöbrändeistä, Lenita Airisto, Kotipizza Group:n TJ Tommi Tervanen, valmentava psykologi Ilona Rauhala, digitalisti Ville Tolvanen, tietokirjailija & muutosvalmentaja Maaretta Tukiainen, toimittaja Tuomas Enbuske, artisti Uniikki, tubettaja Herbalisti ja Töttöröö Networkin TJ Joona Haatainen sekä ’Suomen kallein siivoja’, viestinnän konsultti & tietokirjailija Katleena Kortesuo.”

Muusikkojen liitto on neuvotellut tapahtumaan sopimushinnat sekä paikan päällä että livestreamin kautta osallistuville jäsenilleen.

Sopimushinnat ja ilmoittautumisohjeet löytyvät Jäsensivuilta >

Lisätietoja tapahtumasta >