Liiton jäsenet Ikiliikkuja-klubille veloituksetta

Muusikkojen liiton jäsenenä pääset Ikiliikkuja-klubeille G Livelabiin veloituksetta. Ikiliikkuja-klubisarja on osa Muusikkojen liiton satavuotisjuhlavuoden ohjelmaa.

Ikiliikkuja-sarjan pääosassa on neljä suomalaista huippumuusikkoa, joita yhdistää halu kokeilla ja kyky yllättää. He eivät viihdy ahtaissa karsinoissa. Jokaisessa klubi-illassa muusikot astuvat ulos tutuimmalta alueeltaan ja asettuvat uuden äärelle. Klubisarjan kuraattori on dokumentaristina, toimittajana ja muusikkona tunnettu Pekka Laine. Ikiliikkuja-klubit käynnistyvät aina haastattelulla.

Vapaalippuja on tarjolla 30 ensimmäiseksi ilmoittautuneelle Muusikkojen liiton jäsenelle – ole siis nopea!

To 21.9. klo 19 Timo Alakotila

Ke 4.10. klo 19 Linda Fredriksson

To 26.10. klo 19 Timo Kämäräinen

Konsertin jälkeen, noin klo 21 G Livelabissa saa ensi-iltansa Tommi E. Virtasen dokumenttielokuva ”Tuhansien raitojen miehet – Suomen kompin tarina”. Dokumentti kertoo studiomuusikoista ja heidän kultakaudestaan, ajasta ennen digitalisoitumista. Dokumentti on Illume Oy:n tuotantoa ja se on toteutettu yhteistyössä Musiikin edistämissäätiön, Ylen ja Muusikkojen liiton kanssa.

To 9.11. klo 19 Aija Puurtinen