Keilailun Ay -SM Seinäjoella 12.10.–22.11.

Keilailun Ay-SM 12.10.–22.11.2015, Squash & Bowling Center, Seinäjoki

Kilpailuun ovat tervetulleita kaikki ammatillisesti järjestäytyneet keilaajat, myös Suomen Keilailuliittoon kuulumattomat keilailun harrastajat (ei rek.). Kilpailuissa noudatetaan Ay-mestaruuskilpailujen määräyksiä sekä Suomen Keilailuliiton kilpailusääntöjä. Eläkkeellä olevat edustavat sitä liittoa, jonka jäsenenä ovat olleet eläkkeelle jäädessään.

Kilpailuluokat
Miehet MAB, miehet CD, naiset ja veteraanit keilaavat alkukilpailussa 6 sarjaa eurooppalaisella pelitavalla

Joukkuekilpailut ovat ammattiosastokohtaisia eli jäsenten tulee olla saman osaston jäseniä. Joukkuemestaruudet heitetään 4-henkisillä joukkueilla (voi olla myös sekajoukkue) sekä miesten ja naisten parikilpailuna. Parin on heitettävä yhdessä, mutta joukkue voi kilpailla myös eri aikoina. Joukkueen kokoonpano on ilmoitettava ennen ensimmäisen jäsenen suoritusta.

Tasoitukset
MAB: 205 -175/70 % (max 24p/sarja)
CD: 175 -155/70 % (max 14p/sarja)
Naiset: 205 -155/70 % (max 35p/sarja)
Veteraanit: ikähyvityksin suoraan loppukilpailuna

Loppukilpailu 28.11. klo 10

Loppukilpailuun pääsee alkukilpailun tulosten perusteella 8 parasta miestä MAB-luokista, 8 CD-luokista sekä 8 naista. Finaalissa keilataan 6 sarjaa amerikkalaisittain, jonka jälkeen kunkin kilpailuluokan 3 parasta pelaavat porraspelit. Välierässä (3. vastaan 2.) pelataan 1 sarja ja mestaruus eli finaali ratkaistaan 2 sarjan yhteistuloksella.

Kilpailumaksu: 29€ (ei sisällä Jaksokilpailua). Kilpailumaksu suoritetaan ennakkoon Sisun keilailujaoston tilille FI56 4747 5020 0129 43.
Kilpailuajat: Maanantai ja torstai klo 17.30, lauantai klo 12.00 ja sunnuntai klo 12.30 (Lisää lähtöjä tarpeen mukaan)
Järjestäjä varaa oikeuden avata ja sulkea eriä tarvittaessa. Viimeinen kilpailuerä alkaa 22.11. klo 12.30
Ilmoittautuminen ja varaukset: Kilpailunjohtaja Orvo Kovero: 040 7539 221 tai orvo.kovero@gmail.com
Loppukilpailun kolme parasta palkitaan Ay-mestaruusmitalein ja loppukilpailujen kaikki osanottajat erikoispalkinnolla. Joukkuekilpailujen kolme parasta palkitaan mitalein.
Kilpailukutsu, tulokset ja muu informaatio: www.sqb.fi

Kilpailun järjestää Seinäjoen Sisun keilajaosto. Kilpailun yhteydessä voi osallistua meneillään olevaan erikoiskilpailuun 5€:n lisämaksulla sekä TUL:n mestaruuskilpailuun 7€:n lisämaksulla.