Jimmy Douglassin mestarikurssit huhtikuussa

Muusikkojen liiton jäsenet saavat musiikkituottaja Jimmy Douglassin mestarikurssien osallistumismaksusta 20 % alennuksen. Tapahtumat järjestetään Helsingissä 14.–16. huhtikuuta.

Musiikin koulutusprojekti Backstage Secrets tuo Suomeen musiikkituottaja Jimmy Douglassin. Mestarikurssit tuottajille ja musiikintekijöille järjestetään yhteistyössä Finnvox-studion kanssa, ja musiikkiseminaari järjestetään Kulttuuriareena Gloriassa.

Muusikkojen liiton jäsenet saavat kurssien osallistumismaksusta 20 % alennuksen. Pyydä alennnuskoodi liiton toimistosta: sml@muusikkojenliitto.fi.

Jimmy Douglass, “The Senator”, on neljä kertaa Grammy-palkittu äänittäjä ja levytuottaja. Douglass on työskennellyt muun muassa seuraavien artistien ja yhtyeiden kanssa: Aretha Franklin, Roberta Flack, Led Zeppelin, AC/DC, Rolling Stones, Missy Elliott, Ginuwine, Jay Z, Snoop Dogg, Bjork, Rob Thomas, Kayne West, Al Green, John Legend, Justin Timberlake ja Duran Duran.