G Livelab kehittää livekäytäntöjä

Elokuussa ensimmäiset tapahtumansa järjestänyt G Livelab panostaa elävän musiikin kokonaiselämykseen. 180 asiakaspaikan tila ja varustelu on suunniteltu musiikin ehdoilla, ja tähtäimessä on paras mahdollinen kokemus niin esiintyjien kuin yleisön näkökulmasta.

Klubin tavoitteena on löytää uusia, toimivia ratkaisuja kokeilemalla erilaisia vaihtoehtoja. Genelecin hajautettu äänentoistojärjestelmä tuottaa laadukkaan äänen koko tilaan, ja valaistus on täysin säädettävissä tapahtuman tarpeiden mukaan. Tekniikan normaalien järjestelmien – kuten äänentoisto, monitorit, mikrofonit ja valot – lisäksi klubilla on mahdollisuus lähetys- ja webcasting-toimintaan sekä keikkatallenteiden tekemiseen. Lisäksi ravintolatoimintaa ja lipunmyyntiä sujuvoittamaan kehitetty uusi applikaatio julkaistaan pian.

G Livelab aloittaa säännöllisen toimintansa syyskuun laajamittaisen keikkaputken myötä, ja sen jälkeen tilassa kuullaan elävää musiikkia keskimäärin 4–5 iltana viikossa.

G Livelabia hallinnoi Livelaboratorio Oy, jonka omistaa Muusikkojen liitto.

Lue lisää G Livelabin sivuilta >