G Livelab avaa ovensa elokuussa

Uusi klubi panostaa elävän musiikin kokonaiselämykseen ja noin 150 asiakaspaikan tila on suunniteltu musiikin ehdoilla.

Helsingin elävän musiikin keikkakartta laajenee elokuun lopussa kun uusi klubi G Livelab avaa ovensa Pienen Roobertinkadun ja Yrjönkadun kulmassa. Noin 150 asiakaspaikkaa sisällään pitävä, tilanteen mukaan muuntuva esitystila on suunniteltu ensisijaisesti kokonaisvaltaisen musiikkielämyksen ehdoilla ja luvassa on huipputason esiintyjiä eri musiikinlajeissa.

G Livelabia hallinnoi uusi osakeyhtiö Livelaboratorio Oy, jonka toimitusjohtajana toimii Tanja Douglass. Yhtiön omistaa Muusikkojen liitto. Livelabin hallitukseen kuuluu joukko kotimaisen musiikkikentän vaikuttajia. Hallituksen muodostavat Ahti Vänttinen (pj), Markus Nordenstreng, Jukka Perko, Maija Vilkkumaa, Minna Pensola, Matti Lappalainen, Matti Nives ja Mari Kärkkäinen. Nives johtaa Livelabin ohjelmaryhmää, johon hallituksesta kuuluvat lisäksi Pensola ja Nordenstreng. Livelabin tuottajana toimii Katariina Uusitupa, teknisenä tuottajana Kimmo Antikainen ja ravintolapäällikkönä Timi Rytsy.

Lue lisää G Livelabin kotisivuilta: www.glivelab.fi