Finkan palvelussa uudistuksia

Työttömyyskassa Finkan Tupas-tunnistautuminen sekä puhelinpalvelu uudistuvat.

Finkasta tiedotetaan, että eAsioinnissa käytössä ollut Tupas-tunnistautuminen poistuu käytöstä 16.4., ja 17.4. alkaen eAsiointiin tulee kirjautua henkilökohtaisella käyttäjätunnuksella ja salasanalla, jotka saat rekisteröidyttyäsi palvelun käyttäjäksi. Finka suosittelee rekisteröitymistä mahdollisimman pian.

Finkan sähköisessä eAsiointi-palvelussa voit esimerkiksi katsella ja muuttaa rekisterissä olevia tietojasi, tarkastaa hakemusten ja maksettujen etuuksien tilannetiedot, täyttää päivärahahakemuksen, lähettää liitteitä sekä muuttaa kieli- ja maksuilmoitusasetusta.

Keskiviikosta 19.4. alkaen Finkassa kokeillaan kolmen kuukauden ajan laajennettua puhelinpalveluaikaa ma–pe klo 8:00–18:00. Puheluihin vastaavat asiakaspalvelijat, jotka auttavat työttömyysturvaan liittyvissä yleisissä kysymyksissä. Tarvittaessa kysymykset välitetään eteenpäin työttömyysturva-asiantuntijoille. Laajennetun puhelinpalveluajan mahdollisesta jatkamisesta päätetään kolmen kuukauden kokeiluajan jälkeen asiakaspalautteen perusteella.

T-Kassa Finka tiedottaa >

Finkan kotisivut >