100-vuotias Muusikkojen liitto juhlii

Vuonna 2017 Muusikkojen liitto juhlistaa 100-vuotista taivaltaan. Juhlavuosi tulee näkymään kotimaisten sinfoniaorkestereiden, G Livelab -klubin ja esimerkiksi Turku Jazz Orchestran  ohjelmassa. Myös liiton historiikki julkaistaan kuluvan vuoden aikana. Juhlinta painottuu syyskauteen, mutta Radio Helsingin taajuudella se tulee kuulumaan jo aiemmin.

Varsinaista 100-vuotisjuhlaa vietetään 10.9. Vanhalla Ylioppilastalolla liittokokouksen yhteydessä. Hallituksen ja paikallisosastojen juhlakokous 23.3. järjestetään sekin Vanhalla – samaan aikaan ja samassa paikassa, jossa liitto 1917 perustettiin.

Juhlavuoden ohjelmasta tiedotetaan lisää myöhemmin.

Hyvää uutta vuotta ja onnea muusikot!

PS. Myös helposti innostuva freeasiamies Sami Kuoppamäki on liekeissä ja kutsuu nyt kollegat mukaan arjen humuun. Lue lisää >